Specjalista ds.obsługi Klienta z językiem niemieckim

Dodał(a): 7219701


Województwo: Śląskie
Miasto: Katowice
Telefon: 327785811

Wyświetleń: 29

Opis oferty pracy:
Firma Teleperformance świadczy kompleksowe usługi z zakresu Customer Service Management. Jesteśmy obecni w 65 krajach, współpracując z największymi markami na świecie. Obecnie dla jednego z naszych największych klientów – globalnego lidera w dziedzinie najnowszych technologii poszukujemy uzdolnionych językowo osób:


Wymagania:
• Znajomość języka niemieckiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację min B2/C1
• Znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym B1/B2
• Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta zagranicznego
• Sprawna obsługa MS Office
• Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
• Mile widziane zainteresowanie tematyką nowoczesnych technologii
• Mile widziana obsługa systemu iOS

Zakres obowiązków:
• Kompleksowa obsługa Klienta indywidualnego w zakresie rozwiązywania podstawowych problemów technicznych wynikających z użytkowania takich produktów jak smartfony, laptopy
• Codzienny kontakt telefoniczny w języku niemieckim
• Budowanie dobrego wizerunku firmy
• Dbałość o najwyższą jakość procesów

Oferujemy:
• Umowę o pracę
• Profesjonalny pakiet szkoleń
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Realną ściężkę rozwoju
• Unikatową szansę współtworzenia nowego projektu
• Możliwość zdobycia wiedzy u niekwestionowanego lidera branży nowych technologii
• Pracę w prestiżowym budynku
• Codzienny kontakt z “żywym językiem”
• Dofinansowanie do Karty Multisport lub opieki medycznej LuxMed


Kandydatom, którzy rozpoczną z Nami wspólpracę 18.05.2018 wypłacamy pakiet lojalnościowy w wysokości 5 000 zł/Brutto.